neljapäev, 23. oktoober 2008

Linnud vallutasid Cottesloe

21.okt.2008

Hommik algas mitte just kõige varem (u 10-11) aga toast ei saanud välja enne ühte. Hommikusöögiks meisterdasime omletid, mis tundub, et ongi backpackerite põhitoit, vähemasti hommikuti. Kui kõhud punnis täis võtsime hostelist lainelauad (ühe bodyboardi ja kaks surfilauda) ja suundusime randa ookeani lained püüdma. Kuna meist keegi polnud varem lainetel liuelnud kasutades lainelauana muud kui oma õllekõhtu, siis proovisime alustada bodyboardiga. Oli väga lõbus - nagu vastlaliug ainult selle vahega, et sabakonti ei põrutanud ära ja hernesuppi ei pakutud. Siis tuli asuda järgmisele tasemele - bodyboard läks Annele ning Margus ja Harry võtsid ette päris surfilauad. Harry sai endale pisikese aga nobeda ning Margus valis suure ja roosa :) Suur laud oli muidu hea aga kui Harry laual kasutati jalgade laual pidamiseks surfivaha, siis Marguse laual liivapaberit. Ja teadupärast liivapaber+paljas rind=katkised kipitavad nibud.

Peale randa kiikasime netist majutuskohti, polnud kõige parem seis... Kõikjal soovitakse vähemalt 6kuulist lepingut aga me niikaua ei viitsiks. Kuid me ei heitu sellest - kindlasti on kuskil üks pesake ka meie jaoks.
Netis istumisest koblakas ees otsustasime minna kohalikku ümbrust uurima, eesmärgiks oli leida hüpermarket (või vähemalt supermarket) ja selle me ka leidsime. Kuna jällegi olid hinnad, võrreldes rannapoodide omaga, kordades väiksemad, siis varustasime end igasugu kraamiga ning päeva lõunagi sai maha peetud. Tagasi jalutades kohtasime ka esimest eksootilist lindu (kui kiimas kõutsi häälega kräunuv ronk välja arvata) - papagoid. Kui google.com meile ei valeta, siis oli tegemist Galahi Kakaduuga. Kuna me ühtegi papagoid varem kohanud polnud, siis arvasime, et see on üli harv võimalus ning tegime tast hunniku pilte. 5 minutit hiljem saime aru, et me eksisime - allee kõik puud olid kaetud teist liiki papagoidega, kes üheskoos tegid hullemat kreissae häält kui Mari-Leen ja Sulo koos teha suudaks. Tegemist oli miljonilise parve Rainbow Lorikeetidega, kes armsasti paarikaupa puuokstel kudrutasid või siis paaritumistantsu harrastasid.

Üle saanud papagoivaimustusest otsustasime minna poest kaasa rabatud veinidega randa, kus siis õhtupimeduses ja kajakate välkudes neid rannal lahendasime. Taustaks mängiv reggae ja kurgust alla voolav vein - ühesõnaga oli meeldiv päeva õhtusse saatmine :)

22.okt. 2008

Täna ärkasime vara (8:30), pakkisime kotid, tegime hommikusöögi ja kobisime oma kolaga receptionisse, kust saime teada, et ei peagi lageda taeva alla jääma, vaid saame olla veel ühe päeva rannaäärses hostelis, kui nõustume Harry ja Jaanikaga neljakesi 6-kohalist tuba jagama. Kotid tuppa tagasi.

Seejärel kihutasime rongiga Fremantle`sse - sadamalinna, mis asub Perthi äärelinnast Cottesloe`st, kus hetkel asume, mõni kilomeeter põhja pool. Freo-sse mineku peapõhjuseks oli seal asuv üürituba. Kuulutuses oli kirjas, et kui tädi puhkama sõidab, siis tuleks hoida ka koeri ja kalu. Kohale jõudes uksele koputades tervitasid meid majast kostvad vähemalt kolme koera klähvimised. Kui tädi ukse avas, tuli välja, et koeri oli tegelikult neli - kõik olid parajad nuustikud, kellega oleks võinud vabalt ka riiulilt tolmu pühkida. Sisse astudes nägime papagoid, teisel korrusel nägime mitut papagoid, aia tutvustusel nägime mitut puuritäit papagoisid ... ahjaa kalad olid ka.
Igasugustest papagoidest kopp ees läksime poodi ja haarasime õhtusöögiks 2 kilo lasanjet ning liikusime tagasi hosteli poole. Lasanje nelja peale söödud otsustas Margus, et meil oleks vaja hosteli tuppa wifit ning "häkkis" meile naabermajast tuleva Austraalia mõistes väga kiire interneti. Nn häkkimine koosnes siis kolmanda proovimisega koodi ära arvamisest. Teinekordki kaitske oma wifit parooliga 1234567890 :) Õhtu sisustasime elu- ja töökohtade otsinguga.

23.okt. 2008

Kuna plaanis oli asjalik päev, siis ärkasime täna jälle vara - Eestis oli ju kell siis veel 04:30. Suure enamuse ajast otsisime elukohti. Helistasime ja kirjutasime väga paljudesse kohtadesse ning Harry ja Jaanika käisid ühte kohta vaatamaski, kuid tiheda konkurentsi tõttu neid sinna ei võetud. Homme astume ka tööagentuuride ustest sisse ja vaatame, kas meiesugustele miskit normaalset ka pakutakse või tuleb kraavikaevajana karjääri teha.
Loomulikult tegime väikese supluse ka ookeanis, seekord võtsime kolm bodyboardi aga lained polnud nii suured kui tavaliselt.
Tegusast päevast väsinud tõime poest sushit, pasta salatit, 2 kilo lasanjet, arbuusi, shokolaadimuffinitordi ja sõime end aknast kostva maheda lauluhäälega kidramehe saatel ribadeks.

Way of living ütles ...

Päris tegusad juba teised.. :)

Hope u find a good place to crash ;)

Anonüümne ütles ...

reaalne ossielu käib :D
ma loksun hetkel soome lahe peal ja võin vaid unistada surfimisest :P